Створення розвивального середовища
Середовище
– це оточення , сукупність природних, предметних та соціальних умов, у яких
малюк зростає, стає компетентною особистістю з притаманними їй індивідуальними
особливостями.
Розвивальне середовище – це насамперед
те, яке не гальмує природних життєвих проявів дитини, а сприяє їх реалізації ,
становленню , вдосконаленню.
Впровадження завдань освітньої програми потребує від педагогів творчості та
ініціативності не лише у пошуках нових форм та методів роботи , підходів до
організації навчально – виховного процесу а й у створенні предметно –
розвивального середовища . Адже наше головне завдання – забезпечення необхідних
умов для повноцінного розвитку дошкільнят. Саме тому ми повинні спрямувати всю
свою роботу на створення для дітей різнобічного розвивального середовища, яке б
дало кожній дитині можливість проявити себе в тій чи іншій діяльності .
У нашому
дошкільному закладі сучасно
оснащені кабінети завідуючої та
методиста – де приймаються всі важливі
рішення, планується діяльність закладу,
естетично оздоблена і технічно
оснащена музична зала. Поруч
спортивна зала із сучасним, зручним, яскравим спортивним інвентарем, кабінет
психолога, логопедичний, медичний кабінети.
Усюди чисто,
охайно, затишно, світло. Сучасні гарні меблі, килимові покриття, дуже багато
зелені. Усе практичне, зручне, естетично
привабливе, сучасне. Усе милує око, викликає приємні відчуття,
налаштовує на гру, на творчість, на приємне спілкування та навчання. Весь
колектив закладу докладає чимало
зусиль, щоб створити для дітей сучасне, розвивальне,
раціонально облаштоване, домірно насичене середовище, яке служить не лише фоном для епізодичних дій, а є стимулом, спонуканням для
розгортання та активізації дитячої рухової
та пізнавальної діяльності.
А природа на території
дитячого
садка у своїй
споконвічній красі охороняє дитячу радість, зміцнює фізичне та емоційне здоров’я дітей: тут і доріжка
здоров’я, і казкове озеро, біля якого
можна і відпочити, і порибалити.
Комментариев нет:
Отправить комментарий