Здоров'язбережувальні технології


ДЕНЬ ЗДОРОВ'Я
Дружно, весело, завзято День здоров’я святкували. Вітаміни смакували, загадки відгадували, бігали, стрибали, про здоров’я дбали.








"Олімпійський Тиждень"

Фізичне виховання є одним з найважливіших напрямків дошкільної освіти. Згідно річного плану роботи ДНЗ №21 з 09 по 13 вересня 2019 року в дошкільному закладі проведений Олімпійський тиждень.Найбільше олімпійський день запамятався дітям веселим святом «Малі Олімпійські ігри» ( 13.09.2019), на якому діти середніх та старших груп показали свою фізичну підготовку. В дитячому садочку цей захід проходив за своїм сценарієм з обов’язковим включенням олімпійського гімну, пронесенням та встановленням олімпійського прапора, проведення вікторини на олімпійську тематику та проведення рухових естафет, рухливих ігор, ритмічних танців, фізхвилинок вболівальників. А також проведено екскурсії на стадеон "Авангард" де діти познайомилися з пляжним футболом.Під час проведення Олімпійського тижня дошкільники отримали заряд бадьорості, позитивні емоції, показали свої вміння, навички з оволодіння основними рухами.










Фестиваль "Гармонія руху"

В рамках фестивалю «Гармонія руху» проведено фізичну розвагу «Зростаємо дужими, бо з фізкультурою дружимо»







Заняття гуртка з гімнастики "Старт" проводить інструктор з фізкультури Рожицин Г.Е.






Фізкультурно-оздоровча робота
в ДНЗ №21 «Оленка»




Дошкільний навчальний заклад №21 «Оленка» здійснює свою діяльність з 1990 року. За роки існування садок перетворився в установу компенсуючого типу. Основним призначенням ДНЗ №21 «Оленка» стало організація заходів, спрямованих на укріплення здоров’я вихованців та надання психолого-медико-педагогічної допомоги тим з ним, хто має захворювання опорно-рухового апарату, проблеми із зором, фонематичні порушення. Станом на 1 вересня 2018 року садочок відвідує 190 дітей віком від 1 до 6 років, з яких сформовано 2 логопедичні групи, 2 ортопедичні групи, 1 група для дітей із захворюванням на зір, 1 – інклюзивна група.  Всього 10 груп, одна з них – цілодобова.





Головною метою ДНЗ №21 «Оленка» як Школи сприяння здоров’ю є формування і розвиток фізично, психічно, соціально і морально здорової особистості зі стійкими переконаннями та системою знань про здоров’я і здоровий спосіб життя, створення умов для збереження і зміцнення здоров’я вихованців, підготовка їх до суспільного життя. Основні завдання Школи сприяння здоров’ю:
-   опанування всіма учасниками педагогічного процесу основ теоретичних знань з культури здоров’я та усвідомлення цих знань як складової світогляду національно свідомої особистості; 
-   систематичне зміцнення здоров’я вихованців, дотримання здорового способу життя;
- здійснення психофізіологічної регуляції стану здоров’я вихованців.
Для створення умов цілісного розвитку вихованців дошкільного навчального закладу № 21 «Оленка» (ясла-садка коменсуючого типа) педагогічні та медичні працівники використовують комплекс різних засобів, до яких відносяться фізичні вправи (гімнастика, ігри, елементи спорту і туризму), природне середовище (повітря, сонце, вода), гігієнічні чинники (режим харчування, сну, занять і відпочинку, гігієна одягу, взуття, обладнання тощо).
Умовами цілісного розвитку дитини є використання в нашому дошкільному навчальному закладі здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних технологій, які реалізуються комплексно через створення безпечного розвивального середовища, екологічно сприятливого життєвого простору, повноцінного медичного обслуговування, харчування, оптимізації рухового режиму, системного підходу до формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я і мотивації щодо здорового способу життя, дотримання гармонійних, доброзичливих взаємин між педагогом та вихованцями, самими дітьми.
Педагогічний колектив та медичні працівники ДНЗ №21 «Оленка» створили  систему роботи, спрямовану на укріплення здоров’я вихованців садочка. Так до основних напрямків даної роботи можна віднести: медичну допомогу (надають медсестра садочка, дефектолог), корекційну роботу  (здійснюють логопед, інструктор з фізкультури, психолог, дефектолог), виховання у малюків бережливого ставлення до власного здоров’я, формування навичок здорового способу життя (здійснюють вихователі, музкерівник, логопед, дефектолог, інструктор з фізкультури).










Комментариев нет:

Отправить комментарий